BERITA TERKINI

Jahatnya bini Mahathir?


26 days, 5 hours, and 19 minutes ago

Lagi kuat Najib burukkan Tun melalui TV mahupun dengan apa cara sekalipun, makin buruk imej Najib. Terdesak. satu perkataan sudah cukup untuk gambarkan Najib semakin takut hilang kuasa. Semakin tak... .. selanjutnya ..

Seluar PAS terlondeh


26 days, 14 hours, and 38 minutes ago

Makin dekat tarikh pilihanraya, wajah sebenar Pas kian terserlah dengan nyata. Daripada mahu menubuhkan kerajaan sendiri bersama Gagasan Sejahtera, menjadi kuasa penentu atau "king maker", Pas kini... .. selanjutnya ..

Hadi nak jadi PM?


1 month, 1 day, 16 hours, and 31 minutes ago

“(Mereka menganggap) undi parti yang mana pun, nasib negara tetap sama. Ini adalah satu tanggapan yang salah,” tegasnya. Sementara itu, ketika berucap pada himpunan tersebut, Hadi meluahkan kekecew... .. selanjutnya ..

Rahsia PAS - UMNO terbongkar?


1 month, 6 days, 17 hours, and 10 minutes ago

Alahai malang sungguh nasib wakil rakyat UMNO di Kelantan. Lepas ni apa habuan yang Najib akan bagi untuk pengorbanan terbesar ni... Pengerusi Pakatan Harapan, Tun Dr Mahathir Mohamad meminta Pas m... .. selanjutnya ..

Kambing mana jadi mangsa dalam isu tanah FELDA?


1 month, 7 days, 5 hours, and 36 minutes ago

Sudah lebih dua kali Isa disiasat tetapi belum juga sangkut? HARI ini ada orang seronok dan gembira dan ada yang sedih dan terkilan apabila Pengerusi Felda, Abdul Shahrir Samad mengumumkan 16 lot t... .. selanjutnya ..

Ini jawapan Mahfuz bila dituduh hina Sultan Pahang


1 month, 7 days, 17 hours, and 30 minutes ago

“Saya sambut baik laporan polis dibuat terhadap saya, terima kasih kepada mereka yang dengar ceramah itu. Mohon fahami isi ucapan saya. Manakala video Sultan Ahmad Shah sambut hari jadi bukan saya ... .. selanjutnya ..

40 kerusi, biar betul PAS!!


1 month, 9 days, 15 hours, and 15 minutes ago

Kata Hadi Awang, sekiranya Pas berjaya mendapat 40 kerusi dalam pilihanraya akan datang, parti itu akan menjadi tempat pergantungan kepada parti-parti lain yang ingin menubuhkan kerajaan. “Jika Pas... .. selanjutnya ..

TV3suku dah jadi macam "dajjal" setiap malam


1 month, 13 days, 18 hours, and 30 minutes ago

Serangan bertali arus UMNO melalui media paling haprak dan paling berat sebelah dalam dunia TV3suku terhadap Mahathir dan Pakatan Harapan memang sudah diduga. PRU14 dah makin dekat la tu. Memang Na... .. selanjutnya ..

Penyokong taksub PAS mesti 'panas' dengan berita ini


1 month, 20 days, 3 hours, and 8 minutes ago

ULASAN Semalam Akhbar PAS, Harakah mengeluarkan satu artikel tulisan seorang penulis parti berkenaan bertajuk ‘Amanat Haji Hadi: Dr MAZA Lupa Nasihat Sendiri’. Tulisan itu kononnya saya lupa kepada... .. selanjutnya ..

Ulasan TP PAS mengejutkan


1 month, 21 days, 19 hours, and 25 minutes ago

Walau pun sedih, Ketua Penerangan PAS Nasrudin Hassan berkata pengisytiharan anggota parlimen Pokok Sena Datuk Mahfuz Omar keluar PAS itu hanya merugikan diri beliau sahaja. "Secara peribadi, tentu... .. selanjutnya ..

Mahfuz keluar PAS, tahniah Datuk !


1 month, 22 days, 16 hours, and 31 minutes ago

APA sebenarnya disebalik pengumuman Dato Mhafuz untuk keluar PAS setelah hampir 34 tahun berada di sana? Mungkin berita ini melegakan sesetengah pihak dan ada sesetengah pihak lagi berasa kerugian ... .. selanjutnya ..

Pengundi atas pagar semakin bertambah


3 months, 9 days, 16 hours, and 23 minutes ago

"agak2 pakcik, siapa yang pakcik akan pangkah PRU nanti?" Entahlah .. nak pangkah UMNO tak mungkin kot. Pakatan Harapan pun caca merba, nak harap PAS .. errr pakcik tak nampak kalau tak pangkah PAS... .. selanjutnya ..

Penjilat UMNO semakin tolol


4 months, 19 days, 3 hours, and 2 minutes ago

UMNO semakin terdesak, semakin bimbang dan semakin gusar menjelang PRU 14. Ketika Menteri Pendidikan pada bulan Mac 2017 menyatakan guru yang terlibat politik akan dikenakan tindakan tatatertib, se... .. selanjutnya ..

Siapa pula broker untuk Najib beli Boeing?


4 months, 30 days, 20 hours, and 33 minutes ago

Selepas Sukan SEA, Najib menonjolkan pula kunjungannya ke Amerika atas jemputan Donald Trump yang dianggapnya suatu peluang terbaik untuk menonjolkan beliau bukanlah buruan DOJ atau FBI. Namun, seb... .. selanjutnya ..

Akhirnya Tun M bersuara insiden Nothing To Hide 2.0


6 months, 2 days, 17 hours, and 20 minutes ago

.. selanjutnya ..

Berita gempar petang ni


8 months, 30 days, 19 hours, and 10 minutes ago

Hahaha. ada beberapa perkara yang sangat melucukan daripada isu ini, 1. PERKASA nak lapor kepada IGP kes UMNO?? Apa yang IGP akan buat ..? hahahaha guling3. 2. UMNO melalui TV3sukuharmjadah, serta ... .. selanjutnya ..

Trend baru- Bercerai tapi masih serumah


9 months, 4 days, 5 hours, and 36 minutes ago

PAS TERBUKTI SAYANG JAWATAN!! Mesyuarat Jawatankuasa Kerja Pas Pusat yang dipengerusikan oleh Tuan Ibrahim Tuan Man hari ini mengambil ketetapan tiga Exco daripada parti itu tidak akan melepaskan j... .. selanjutnya ..

David Teoh ditampar depan Najib .. cuak ker ..?


9 months, 5 days, 6 hours, and 24 minutes ago

Ramai gak yang berseloroh ... kenapa tak dia yang kena tampar ..???? Pergh .. artis jadi contoh ..begitulah .., Kebetulan pulak harga minyak naik malam tadi .,,,, .. selanjutnya ..

Patutlah ramai yang hadir perhimpunan UMNO ke 71 .. rupanya ini dia puncanya!


9 months, 10 days, 23 hours, and 42 minutes ago

Ni pun nak berdalih lagi. Semua orang tahu perangai UMNO. Buat majis, mesti paksa kakitangan awam turun untuk memenuhkan tempat. Bagi nampak gah .. kalau nak harap ahli UMNO, ntah berapa kerat je y... .. selanjutnya ..

Skandal 1MDB: Rafizi dakwa penasihat PM, penganjur zikir terima wang akaun Najib


9 months, 19 days, 19 hours, and 14 minutes ago

Beliau turut menyebut sebuah kedai menjual barang kemas mewah di Itali dalam dakwaanya yang lebih RM10 juta wang daripada akaun peribadi Najib. KUALA LUMPUR: Naib Presiden PKR Rafizi Ramli hari ini... .. selanjutnya ..

Begini cara PAS tangani skandal 1MDB


9 months, 24 days, 17 hours, and 58 minutes ago

hebat pemimpin PAS ni ... dalam tempoh 4 tahun dalam parlimen, 2013 - 2017, hanya sekali dia sebut pasal 1MDB dalam parlimen.. hebat habaq hangpa .. itu aku petik kata Rafizi ... Tanya pakcik googl... .. selanjutnya ..

Sri Ram: Keputusan batal saman Mahathir salah sama sekali


9 months, 24 days, 19 hours, and 16 minutes ago

Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur Abu Bakar Jais telah salah sama sekali apabila membuat keputusan membatalkan saman difailkan bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan dua yang lain terha... .. selanjutnya ..

Celaka betul Iso Somad, Najiib


1 year, 1 month, 8 days, 1 hour, and 27 minutes ago

Dengar betul2 isu yang didedahkan .. terkejut??? Memang celako. Punya nak ambik hati pakcik makcik FELDA. Umum bagi bonus 67 juta. Tapi duit tak ada. Bila duit tak dak, pinjam dan akhirnya peneroka... .. selanjutnya ..

'Ulama cari makan'


1 year, 1 month, 21 days, 4 hours, and 21 minutes ago

Pada masa sama, Mufti Pahang Datuk Seri Dr Abdul Rahman Osman dilapor berkata hanya Allah layak menentukan sama ada ibadah haji seseorang itu mabrur atau tidak. “Yang penting, dia (pemberi wang) me... .. selanjutnya ..

Double standard dari Haji Hadi .. sungguh memalukan ..!


1 year, 2 months, 27 days, 18 hours, and 43 minutes ago

Berhubung perhimpunan Bersih 5 pada 19 November lalu, Hadi Awang menyifatkan ia sebagai merugikan rakyat dan mengganggu ketenteraman awam. Tetapi, susulan usul Akta 355 yang ditangguhkan sendiri ol... .. selanjutnya ..

Powered by Feed Informer